Van de Graaff Financiele Diensten
BEDRIJFSPROFIEL
Inkomen, gezondheid en levensgeluk. Dat is zo ongeveer de top 3. Voor iedereen belangrijk. Niet alles valt te regelen, maar er kunnen wel voorzieningen worden getroffen en mogelijkheden benut. Dat vraagt om deskundig advies. Wat kunt u beter wél doen en wat beter niet? Welke financiële risico?s zijn in uw situatie acceptabel? Voor nu, maar ook voor de toekomst. Ik kan u helpen bij het vinden van de juiste antwoorden. Dat is mijn vak, mijn deskundigheid. Als onafhankelijk financieel adviseur bouw ik een duurzame relatie met u op. Een relatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen en duidelijke afspraken. Dat is mijn doel. Inmiddels brengen mijn bestaande relaties, het merendeel van mijn nieuwe klanten aan. Voor mij de bevestiging dat mijn motivatie en werkwijze de juiste is. Want, vertrouwen dat krijg je niet, dat moet je verdienen. Ik wil u daar graag van overtuigen.
De financiële wereld heeft de afgelopen jaren veel argwaan gewekt. En niet zonder reden. Er is veel misgegaan en soms zelfs regelrecht ?aangeklooid?. Ik wordt regelmatig met de gevolgen geconfronteerd.
De enige die er beter van wordt, is de adviseur, de bank en de verzekeraar; Mijn verzekeringsadviseur heeft mij belazerd met woekerpolissen. Ik vertrouw niemand meer? Niks advies, ze smeren je alleen maar een polis aan. Verkoop, daar gaat het om?De ene keer krijg je advies zus, dan weer advies zo. Die deskundigheid is gewoon nep?
Opvattingen zoals hierboven, waren voor mij reden om in 2007 een adviesbureau te beginnen, dat financiële dienstverlening in dienst stelt van de klant. En niet in het belang van de bank, verzekeraar of tussenpersoon. Ik wil laten zien dat het ook ánders kan. Mijn belangrijkste doelstelling is het vertrouwen winnen van mijn klanten. Hoe?
? Door duidelijk te krijgen wat wederzijdse verwachtingen zijn;
? Door volledig transparant te zijn over provisies;
? Door mijn verdiensten in overeenstemming te brengen met de geleverde inspanningen;
? Door begrijpelijke taal te spreken;
? Door (figuurlijk gesproken) niet tegenover de klant, maar naast de klant plaats te nemen
? Door de situatie volledig te inventariseren. Immers, hoe meer ik weet, hoe beter mijn advies;
? Door bestaande, goede financiële voorzieningen te respecteren;
? Door onafhankelijke dienstverlening. Dit houdt in: voorzieningen treffen bij een verzekeraar die Aansluit bij de wensen en behoeften van de klant en niet andersom;
? Door het om de paar jaar plannen van een updategesprek om zo een duurzame relatie te verkrijgen;